Rabu, 18 Juni 2014

SayaPoker.com Agen Judi Poker dan Domino Online Terpercaya Indonesia

SayaPoker.com Agen Judi Poker dan Domino Online Terpercaya Indonesia
A [sungkur] kata laluan pada tangan anda untuk mengeluarkan dua belas kombinasi rasa kuasa musuh. Apabila saya panggilan dengan SayaPoker.com Agen Judi Poker dan Domino Online Terpercaya IndonesiaA [sungkur] T [hati], saya akan pergi untuk mengepam banyak kurang kerap daripada apabila saya panggilan dengan A [hati] T [hati]. Oleh itu, walaupun kedua-dua tangan menewaskan Bluffs dan sejuk untuk semua rasa, salah seorang daripada mereka akan menunjukkan bahawa calon siram jauh kurang kerap dan dengan itu jauh lebih hebat untuk membohongi perhatian.

Saya akan mempunyai A [sungkur] 25% daripada masa yang saya mempunyai AT. Sejak ia adalah satu pembohongan penangkap-yang lain AT kombinasi kata laluan, saya akan memanggil satu lagi oleh pada setiap masa. Jadi, saya perlu hubungi 100% daripada SayaPoker.com Agen Judi Poker dan Domino Online Terpercaya Indonesia masa yang saya mempunyai A [sungkur] T dan menggunakan penjana nombor rawak untuk membuat 5% daripada masa yang saya mempunyai satu lagi AT kombinasi, jadi saya masih menangkap Bluffs 30% daripada nilai masa tetapi membayar pertaruhan sebagai jarang mungkin.

tangan Kekuatan

Ini, maka, adalah salah satu ciri-ciri yang membohongi-penangkap: penghalang kata laluan untuk mana nilai kepentingan banyak SayaPoker.com Agen Judi Poker dan Domino Online Terpercaya Indonesia.

Satu lagi ciri penting adalah tangan pembohongan perhatian mesti berupaya untuk mengatasi semua penentang Bluffs. Yang mungkin kelihatan jelas, tetapi saya telah dipanggil pembohongan dengan tangan, saya menewaskan lebih dari sekali.

Dalam contoh ini, kerana kita tidak menjangkakan nilai pertaruhan baru satu pasangan, ia mungkin kelihatan seperti lengan AT dan 33 fungsi yang sama. Tangkap New Zealand Bluff adalah satu pasangan. Malanglah bagi mana-mana "benar" snap off pembohongan hanya untuk mendapati bahawa dia telah bertukar 66 untuk membohongi dan hanya membawa anda Valuetown SayaPoker.com Agen Judi Poker dan Domino Online Terpercaya Indonesia, benar-benar oleh kemalangan!

Tangan yang kuat mungkin lebih tinggi jika terdapat mana-mana peluang untuk mengalahkan tangan kepentingan musuh bagi nilai. Seperti saya katakan sebelum ini, ia adalah pemain baru adalah sangat baik, jadi saya boleh cuba untuk memalukan semua hujah ini dengan SayaPoker.com Agen Judi Poker dan Domino Online Terpercaya Indonesia pertaruhan tangan seperti KT kepada nilai. Walaupun saya tidak berfikir bahawa adalah satu kemungkinan, perkara-perkara lain adalah sama dalam semua, saya juga boleh menghubungi AT daripada 33 hanya dalam kes itu.

amalan mengelakkan

Strategi terbaik untuk berurusan dengan semua situasi seperti ini supaya ia semua. Anda perlu berada di titik di mana tangan sebagaimana yang ditakrifkan dengan jelas sebagai lombong dalam contoh ini. Mudah-mudahan anda tidak akan kekal kompetitif berbanding lawan dengan membaca kerana batu pepejal seperti orang-orang New Nightmare Phil, tetapi anda masih perlu berhati-hati mengelakkan keadaan tidak mengandungi lebih kuat daripada diri kita sendiri-penangkap SayaPoker.com Agen Judi Poker dan Domino Online Terpercaya Indonesia.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar